24 Aralık 2014 Çarşamba

Galeta Unu Yapimi


   Herkese Merve`den koocaman bir merhaba:)  Oncelikle sevimli kurabiyelerime gostermis oldugunuz ilgiden dolayi hepinize tesekkur ederim:) Bundan sonra da cesitli kurabiyelerimle karsinizda olacagim:) Ve kucuk de bir duyuru, Merve`nin tatli dunyasinin, tatli kurabiyelerini tatmak isteyen olursa, Merve kiz tatli mutfagina girip istediginiz sekilde kurabiyelerini hazirlamaya ve sizi de bu enfes lezzetle bulusturmaya hazir:) Zira bunun icin bana mail yolu ile ulasmaniz yeterli:)

    Gelelim konumuza:
    Zaman zaman, coplerde, apartman demirlerinde vs. yerlerde taze olmadigi icin atilan ekmekleri goruyorum. Bu durum ise benim canimi sikmak icin yetiyorda artiyor bile. Oysa biliyoruz ki, bir dilim ekmege muhtac olan insanlar var bu dunyada. Hadi her seyi gectim, mubarek insan sen o ekmegin parasini sokaktan mi topluyorsunda dusunmeden cope atiyorsun. Ben de kendimce ulasabilecegim insanlara ulasip, ekmeklerimizi atmamiz icin alternatif bir yontem sunmaya karar verdim. Insallah basarili da olurum.
Merve kiz evinde bayatlamis olan ekmeklerinden galeta unu yapiyor.:) Ekmekleri kucuk parcalara ayirip.  firin tepsisin icerisine yerlestirip. firinda kurutuyorum. Ardindan robottan gecirip un halini alincaya kadar inceltiyorum. Son olarak, genis bir kasenin icine,iyice incelmesi icin elekten geciriyorum. Sonucunda galeta unum tamamlanmis oluyor:) Boylece ekmeklerim hem degerlenmis hem de galeta ununa para vermemis oluyorum.:)
                 Merve`nin Tatli Dunyasi`ndan sevgiler...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder