1 Aralık 2014 Pazartesi

Cay Lekesini Cikarmanin Puf Noktasi


        Blog acmanin en guzel faydalarindan biri arastirmak oldu benim icin. Arastirdikca daha cok ogreniyorum, ogrendikce bilgilerimi sizlerle paylasmak inanilmaz bir mutluluk veriyor bana. Umarim sizlere faydali olabiliyorumdur.

        Gecen gunler de hatirlarsaniz "Bir Yudum Cay" adli yazdigim post oldukca ilgi gordu.(Merak edenler buradan okuyabilir http://mervenintatlidunyasi.blogspot.com.tr/2014/11/bir-yudum-cay.html ) "Cayin kokusunu burnumda hissetim, olsa da icsek" gibi guzel yorumlar beni oldukca mutlu etti:) Ilginiz icin tesekkur ederim:)  


       Bu gun de yeni bir puf noktasiyla Merve tekrar karsinizda:)
Cayin bize verdigi mutluluk kadar, lekesi de bir o kadar sinir bozucu. Giyinir kusanir suslenirsiz, hanim hanimcik cayinizi yudumlarken bir de bakmissiniz kucuk bir damla sip diye uzerinize damlamis. Ya da ozene bezene temizlediginiz haliniz, resimde goruldugu gibi ufak bir kazayla kirlenmis. Boyle vakalarda oncelikle havlu bir kagitla kirlenen bolgenin uzerine bastirin. Ardindan o bolgeye limon kolonyasi sikin. Gozlerinizin onunde leke teker teker kaybolacaktir. Sonrasinda ise keyfinize gonul rahatligi ile devam edebilirsiniz.
Merveden`den sevgilerle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder