2 Şubat 2015 Pazartesi

Merve'nin Kurabiye Dukkani

Merve'nin Kurabiye Dukkanin'dan merhabalar:)
Bugun blog'da acilis gunu;) Merve'nin Kurabiye Dukkani'nin kurdelasini hep birlikte keselim:) 
Merve'nin Tatli Dunyasini takip edenler Merve kizin cici bici kurabisler hazirladigini biliyor artik:) Gun gectikce kurabislerime artan ilgi beni mutlu etmek icin yetti de artti bile:) Insallah bundan sonra Merve kiz ozel gunlerinize ortak olup, lezzetli tatlarla yaninizda olmak istiyor:)


Sizlere biraz kurabislerimden bahsetmek istiyorum.:) Benim kucuk minnaklarimin her biri tek tek ilgi, emek istiyor . Lakin  ben sevgiyle hazirliyorum onlari. Isim bitince her birini tek tek seviyorum konusuyorum onlarla:) Minik bebeklerim onlar benim:) Oyun kahramanlarim, en guzel eglencem hepsi... Bazen yorucu olabiliyorlar, hatta uykunuzdan bile caldiklari zaman olabiliyor. Fakat sabah uyandigimda her birini rengarenk karsimda gorunce icim aciliyor.:) Yorgunlugun "Y'si" silinip atiliyor bedenimden:) Bir de mis kokululari yok mu, beni benden aliyor:)



 Seker hamuruna karsi gecmis tecrubelerinden dolayi on yargili davranan bazi kisiler once tadina bakmak istemiyor sevgili kurabiserimin. Kucucuk israrimin ardindan tadina baktiklarinda, lezzet ifadelerini yuzlerinde gormek paha bicilmez bir duygu:) 
Sag olsunlar tatli kurabiyelerim bugune kadar yuzumu hic kara cikartmadilar. Umarim bundan sonra da cikarmazlar:)


Bu gunden sonra cesitli konseptlere uygun kurabiyelerimin hepsini sizlerle paylasacagim.:) Sizler de bana ulasmak icin Instagram hesabimi(@mervenin_tatli_dunyasi) Gmail adresimi ve whatsap numarami (5067920942) kullanabilirsiniz.

Merve'nin Tatli Dunyasin`dan sevgiler:) <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder