16 Aralık 2014 Salı

Yemek Yaparken Sip Sip Damlayan Goz Yaslarim

   Biliyorum, eminim simdi herkes yemek hazirlama telasindadir:)  Hazir ben de yemek yapma faslini tamamlamisken aklima kucuk bir puf noktasi yazmak geldi.:)

    Yemek yapmayi cok seviyorum, ama sogan dogramayi hic sevmiyorum:( Bilirsiniz, mubaregin faydalarini saymakla bitmez, lakin bir de goz yakmasa... Dograrken sagolsun gozunuzden akan yaslar sayesinde butun dertlerinizi unutuyorsunuz:)
    Mervecik bunun da bir yolu vardir muhakkak diyerek arastirdi ve buldu caresini. Yemek yapmaya baslamadan once kabuklari soyulmus sogani derin dondurucuya atiyorum 10 dk bekletiyorum, sonra dogramaya basliyorum. Test ettim onayladim:) Goz yanmalarina veda ettim:) Deneyin hak vereceksiniz:)
Merve`nin Tatli Dunyasindan sevgiler...<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder