2 Aralık 2014 Salı

Seffaf kutu boyama


Boya yapmak, cesitli renklerle ugrasip bir seyler uretmek ruh halime hep iyi gelmistir. Bu yuzden bu gun Merve`nin hobi dunyasinde boyama atolyesine giriyoruz:)

Kurdela kutusu
Evim de, ise yaramayip bos duran, sonra da bir sekilde boyayla tanistirip farkli bir amacla kullanmadigim esya yok sanirim:) Seviyorum yeni bir seyler uretmeyi. Bu yuzden elime gecen, kullanilabilir  malzemeleri atmiyorum. Sizlere de tavsiyem, elinize her geceni bence cope yollamayin:) Mesela, nutella kavanozlari, salca kavanozlari gibi. Bunlardan biri seffaf dondurma kaplari veya cikolata kaplari. Yazdan kalan seffaf bir dondurma kabi, bir suredir hobi cantamin icinde surunuyordu. Gecen gun bos kaldigim bir vakitte elime gecti. Ne ise yarayacagini dusunmeden oylesine boyadim. Pembe ve su yesilinin uyumu cok hosuma gitti. Elimdeki malzeme ile kucuk dokunuslar yaparak susledim. Oldu bana kurdela kutusu.:) Boyalarim akrilik yani su bazli boya. Cesitli hobi malzemesi satan yerlerde bulabilirsiniz. Susleme malzemelerim ise inci ve dantel kurdela, bir de yapistirici. Sahip olmaniz gereken malzemelerin hepsi bu kadar:) Gerisi hayal gucunuze kaliyor:)


Merve`den sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder