3 Aralık 2014 Çarşamba

Engelli Kimdir?

    Kucuk Bir Not

Internette gezinirken, 3 Aralik dunya engelliler gunu oldugu icin bir kac yazi ile karsilastim. Bir tanesi beni cok etkiledi. Bir engellinin gozunden dunyaya bakis acisi, kendimle ic muhasebemi yapmama sebep oldu. Kim bilir belki de sahip olduklarima sukur etmesini bilmeyerek, asil engel sahibi olan bendim?
Umarim siz de begenirsiniz.
Merve`den sevgilerle....

Hiçbir şey engel değildir ışıldamasına bir çift gözün ve hiç kimse engelli değildir yüreğinde sıcaklığını hissediyorsa sevginin.
Ben koşuyorum, istediğim şeyi uzanıp alabiliyorum kollarımla, istediğimi görüyorum, duyuyorum ve konuşabiliyorum. Yani kestirmeden bakarsanız özürlü değilim. Evet; ben özürlü değilim çünkü sevmeyi de biliyorum.
Oysa bir sürü sağlam insan var engelli olan, yapması gerekeni yapmayan, duyarsız duygusuz ve gözleri adeta kaderi tırmalarcasına inkar edercesine kibirli bakan.

Karanlıktan korkarız bir çoğumuz. Karanlık bir yere girdiğimizde ilk önce hiç bir şey göremeyiz ama bir iki dakika sonra gözlerimiz seçmeye başlar oysa ışığı yakmamışızdır nasıl olurda ilk anda göremediğimiz şeyler daha sonra görünür gözümüze hiç düşündünüz mü? Gülün şeklini, yüzünüzü, ekmeği, suyu göremediğinizi.
Hiç düşünmediniz di mi?

Neden öyle bakıyorsun bana?
Görmüyorum seni biliyorsun…
Ama hissediyorum yüzündeki ukalalığı
Çok ta kötü göründüğümü sanmıyorum
Sadece görmüyorum… 
Yüreğim kör değil en azından senin gibi
Bak ben seni küçümsüyor muyum?
Madem her şey dünyayı görebilmekten ibaret
Sen görebiliyorsun işte
Demek ki büyük sensin!
Öyleyse bana da göster dünyayı
Gücün yeter mi?
Hem sen benim kadar iyi görebilir misin ellerinle?…"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder