11 Aralık 2014 Perşembe

1 Hafta Sonra Yeniden...

 1 Haftalik aradan sonra Merve`nin Tatli Dunyasindan tekrar merhaba.:)
Mervecik bu hafta biraz yogun, biraz hasta, birazcik da tembellik saatleri arayisi icerisindeydi. Sizleri  ozleyen Merve kiz sonunda oturdu bilgisayarinin basina.
 Evlenmeden once ev hanimi dediklerinde, gercekten evinde  hanim hanimcik oturan, gunler yapan, ivir zivirlarla ugrasan birini hayal ederdim. Meger cok yanilmisim:( Zaman zaman aksamlari gozlerim iste aynen boyle bakiyor.         ===========>
Bazen kendimi haftalik izni olmayan isci gibi hissediyorum. Isyaaaaannnn!!!! Oysa daha cocuk sahibi bile degilim. O da oldugunda..... Allahim sana geliyoruummm.! 


   Mervecik dun kendine yine en saglamindan guzel bir is cikarmayi basardi. Ne mi o? Annesinin veya anneannesinin ellerinden bayila bayila yedigi, Dubaide tadina hasret kaldigi, ilk buldugu yerde de tabak tabak olumune bitirdigi,  en sevdigi yemeklerden biri olan manti yapmaya karar verdi.Merve kiz buyuk bir heyecanla yogurdu hamurunu, guzelce dinlendirdi. Sonra basladi acmaya.
Biraz yumurta seklini alan sevgili hamurunu sira geldi kesmeye. Allahim meger ne zor ismis kesme islemi. Sevgili hamurum yapistida yapisti yumusadi da yumusadi. Oyle ya da boyle bir sekilde kesti Mervecik hamurunu. Sonra geldi katlama islemine. Minik minik azicik gorunen minnak manti hamurlari meger ne kadar cokmus. Tam iki saatimi aldi.:( 
Ben simdi bunlari yemeye nasil kiyarim, bogazimda dizilir hepsi:(. Ahh annecigim, anneannecigim, hapur hupur yerken mantilarinizi nasil zahmet harcadiginizi hic dusunmemisim:(. Ilk ve son deneyimi olan Merve`nin manti macerasi boylelikle sonuclandi. Anlasildigi uzere Merve kiz, cupcakeleriyle, kurabiyeleriyle, yufkadan borekleriyle oldukca mutlu:)

Merve`nin Tatli Dunyasi`ndan sevgiler...<3

3 yorum:

  1. ellerine sağlık, harika görünüyolar.. tadı kimbilir nasıl lezzetli olmuştur.. gerçi ben, bi an, aceba mantı bükme sanatına da bi el atıcaksın sandım ama, o hala eski usül.. :))) bence buna yeni bi soluk getirmelisin.. takipteyiz.. :))) allaha emanet..

    YanıtlaSil
  2. iki yıllık evliyim henüz mantı yapmaya kalkışmadım ama ev hanımı olsaydım kesinlikle denerdim insan yiyiyor, görüyor, nasıl zahmetli olduğunu duyuyor ama denemeden anlaşılmıyor hiçbir şey sırf bu zahmeti tatmak için bile denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. O halde bir kere deneyin☺️ lakin yemesi bence daha zevkli☺️

    YanıtlaSil