29 Kasım 2014 Cumartesi

Merve`nin Hafta Sonu Kahvaltisi

   

        Hafta sonu kahvaltisinin yeri bir baskadir ben de. Pek bir ozenirim sofra sunumuna. Buyuk bir keyifle hazirlarim. Agiz tadinin guzel olmasini onemsedigim gibi, goz zevkinin doyumunu da onemsiyorum.



        En sevdigim aktivitelerden biri masa hazirlamak. Oyun oynamak gibi geliyor bana:) Kucuk bir kiz gibi ozene bezene hazirlanip, sonra da esimin yuzunde gordugum gulumseme, bana yetiyor da artiyor bile. Kirmizi amerikan servislerimi instagramda takip ettigim BOUTIQUESUSLU sayfasindan almistim. minnie ve mickey mouse konseptli amerikan servislermin uzerine esimin ve benim bas harflerimizi yazdirdim. Ayrica yaninda bardak altligi ve peceteligi de var. Bizim icin oldukca ozel oldu mickey ve minnie konsepti:) Bu yuzden bu amerikan servislerimi sadece ikimiz icin kullaniyorum. Servis tabaklarim Bernardo`nun klasiklemis kahvalti takimlari:) Ne kadar klasiklesmis olsa da, severek kullaniyorum bu servis takimlarimi. Pecetelerim ise tabiki Ikea:) 
Ortada gordugunuz sekerlik ise annecigimin hediyesi. Kendisi pazarda bulmus. Gorunce bayildim:) Sekerlik yerine, recel kasesi olarak kullanmayi tercih ediyorum ben. Soframda oldukca sik gorunuyor gozume. Bu sekerlige sahip oldugumdan beri pazar karistirmayi cok seviyorum ben de:) (ilerleyen zaman da pazar alisverisi postu ile karsinizda olacagim). 
       Sizlere kucuk bir tavsiye, suslu sunumlar ile hayatiniza renk katabilirsiniz... 
       Merve`nin tatli dunyasindan sevgilerle...

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. allah muhabbetinizi arttırsın.. nine-dede olduğunuzda da bu sofralarda, aynı sevgi ve heyecanla bakın birbirinize.. bize de resimlerinizi yollayın.. ama yine burdan.. :)))

    YanıtlaSil