28 Kasım 2014 Cuma

Kucuk Motiflerden Battaniye Yapimi

     Merve`nin hobi dunyasina, ilk adimimi orgu isi ile atmak istedim. Cunku hepimizin kolaylikla elde edebilecegi, ucuz maliyetle guzel seyler ortaya cikarabilecegi en guzel malzemeler, orgu malzemeleri.

      El islerinde fazla maharetim olmasa da, her kis illa elime kislik bir ip, yaninda da sis veya tig tutustururum. Bu kis da motiflerden olusan, dizlerime ortmek icin kucuk bir battaniye ormeye karar verdim. Gordugunuz bu motifleri, pembe ve yesille kombin yapip tek tek orecegim. Sonra ki islem farkli renk bir iple hepsini teker teker birlestirmek olacak. Ben pastel tonlarini tercih ettim, sizler hayal gucunuze uygun olan farkli renkleri kombin yapabilirsiniz. Umarim sikilmam. Cunku sikildigimda el islerimi tamamlamak sevgili annecigime dusuyor.:)
     Herkesin ilgi alanlari farkli olabilir. Kimi dikis diker, kimi fotograf ceker, kimi puzzle yapar, kimi ahsap boyar, kimi kayak yapar.... Onemli olan sevdiginiz bir seyi yapip mutlu olmaniz... Bir seylerle ugrasmak, insanin ruhuna inanin cok iyi geliyor. Hepimizin zaman zaman yasadigi, zihnimizi yipratan, kurcalayan, kurcaladikca buyuyen sikintilari olabilir. Hayat iste her zaman dort dortluk  gitmiyor ki... Hayata tutunup, simsiki sarilan ufacik seylerden mutlu olmaya calisan insanlara hep imrenmisimdir.
     Kendinize kucukte olsa hobiler edinin. Illa cok fazla paralar harcamaniz gerekmez. Dedigim gibi onemli olan bir isi severek yapmaniz ve mutlu olmaniz.
Sevgiyle kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder