26 Kasım 2014 Çarşamba

Bir Dilim Mutluluk

Mutfak hastaligi ben de uzun zamandir vardi. Lakin annemin titizlik huyu yuzunden, evlenmeden once mutfak sinirlarina dahil olmam cok zor oluyordu. Evlendikten sonra cigir astim diyebilirim Beni tutabilene ask olsun  :P
Uzun zamandir, tarif konusunda " ohh boyle guzel pastalar borekler yapiyorsun, resmini paylasmayi da biliyorsun, ama tarif yazmiyorsun" diye basimin etini yiyien canim cigerim, ablalarim, arkadaslarim, dostlarim, alin bakalim,bu post sizin icin:


Malzemelerimiz:
Hazir pasta keki
1/2 lt sut
3 kahve fincani toz seker
3 kahve fincani un 
1 paket vanilya
1 paket labne peyniri(200 gr)
Yapilisi:
Labne peyniri haric kremamiz icin olan butun malzemeleri karistiriyoruz. Kremamiz pistikten sonra sicakken icine labne peynirimizi ekliyoruz.
Pasta kekimizi ikiye ayirdiktan sonra, kekimizi bir kac yemek kasigi sut ile islatiyoruz ve kremamizin bir kismini icine koyuyoruz. Dilerseniz kremanizin uzerine findik ceviz gibi malzemeler de koyabilirsiniz. Ardindan diger pasta kekimizi de kapattitan sonra, kremamizin kalan kismini koyuyoyruz. Sonra dilediginiz gibi susleyin. Ben nar ve findik ceviz karisimi kullandim. 
Afiyetler olsun :)
NOT: Bu  daha bir baslangic :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder